Monday, September 15, 2008

15 september 2008

hari nie aku dapat lecture sejam daripada supervisor aku...hehehe. orangnya baik dan penyabar dengan aku..tapi masalahnya macamla aku nie pandai sangat nak buat research nie..bab2 ekonomi mau tercabut urat2 aku nak memahamkannya..tapi apapun redahkan aje... so minggu depan aku dipaksa present depan committee...jawabnya mautla...jemputla datang tenok pesta bunga api kat staff lounge.. (open fire ceremony beb!!!)
so sekarang aku melepak kat bilik masters di fakulti..jap lagi nak g berbuka kat fakulti perhutanan...ada jemputan berbuka puasa disana..wlaupun malas gila nak pegi tapi ku gagahkan jua sebab dah dua kali budak2 ex-student aku jemput..nanti cakap sombong plak.. so hormati permintaan dan buat muka xmalu datang je makan..
aku kene mula buat research methodology mlm nie..masa dah xbanyak so kene buckle up and drive straight to destination...lalalalalala..cakap senang..buat tengok...hehe..ciao

No comments: